Innowacyjny hub cyfrowy WR Digital przeszedł certyfikację Meta i otrzymując odznakę Meta Media Certified Company. To wyróżnienie potwierdza wysoki poziom naszych kompetencji w zakresie planowania i zakupu reklam na platformach Meta, takich jak Facebook, Instagram i inne wchodzące w skład ekosystemu.
Dostęp do bezpiecznych dużych zbiorów danych jest ważnym krokiem na drodze dotarcia do użytkownika. Takie informacje można uzyskać za pośrednictwem zamkniętych ekosystemów Google, Meta i TikTok, tak zwanych Walled Gardens. Platformy umożliwiają tworzenie i zarządzanie firmami reklamowymi przy użyciu zaawansowanych technologii i algorytmów w celu przyciągnięcia najbardziej odpowiednich segmentów.
Często firmy nastawione na pozyskiwanie klientów wyświetlają reklamy w celu generowania leadów i konwersji, uznając to za główny cel reklamy.
PepsiCo Europe i Amplified Intelligence współpracowały przy badaniu mającym na celu określenie, w jaki sposób skala marki wpływa na przychody z kampanii i skuteczność reklam w głównych sieciach społecznościowych.
Wysoka konkurencja, dostępność podobnych produktów i ciągłe promocje sprawiają, że konsumenci są mniej przywiązani do marek — łatwo przechodzą od jednej marki do drugiej.
„Jak opracować strategię promocji marki?” – pytanie, przed którym staje każdy początkujący marketer. I nawet cyfrowi guru mogą mieć tutaj trudności.Opowiadamy o tym, czym jest strategia, dlaczego biznes jej potrzebuje i jak sprawić, by wszystko działało.
Kiedy mowa o promowaniu projektów w sektorze nieruchomości, reklama w internecie często jest niedoceniana, a klienci stawiają na osobistą sprzedaż i tradycyjne kanały, takie jak reklama zewnętrzna.
Jak poprawić widoczność strony w wynikach wyszukiwania i zwiększyć konwersję sprzedaży – zastanowimy się wspólnie ze specjalistą ds. promocji w wyszukiwarkach w innowacyjnym hubie cyfrowym WR Digital.
Sztuczna inteligencja stała się nieodłączną częścią strategii reklamowych, pomagając firmom bardziej precyzyjnie i skuteczniej pozyskiwać klientów.