Technodom: Automatyzacja kampanii DOOH w 35 formatach

DOOH pod kontrolą AI: –99% czasu i –75% kosztów.

DOOH to jeden z głównych kanałów komunikacji dla Technodom – największego sprzedawcy elektroniki w Kazachstanie. W ramach jednej akcji konieczne było tworzenie spotów w 35 formatach i dwóch językach. Fokus zastąpił miesiąc pracy grafików zautomatyzowanym procesem wideo, redukując koszty i ryzyko błędów niemal do zera.

Cel projektu

Automatyzacja produkcji spotów wideo do kampanii DOOH w dziesiątkach miast oraz eliminacja zależności od pracy ręcznej.

Zadania

  • 1

    Tworzenie spotów w 35 formatach ekranów w dwóch językach.

  • 2

    Minimalizacja ryzyka błędów i wypalenia zespołu graficznego

  • 3

    Zwiększenie skalowalności i szybkości produkcji

Co zrobiliśmy

  • 1

    Opracowaliśmy strukturę opartą na Google Sheets i integracji z Telegramem

  • 2

    Skonfigurowaliśmy automatyczne generowanie pakietów wideo w 10 minut

  • 3

    Zwolniliśmy zespół z pracy operacyjnej — skupienie na kreatywności

–75%

Rezultaty

Dzięki wdrożeniu Fokus udało się skrócić czas produkcji z miesiąca do zaledwie 10 minut oraz osiągnąć aż 75% oszczędności w kosztach produkcji. Już przy pierwszym wdrożeniu zredukowano budżet o 90%, a przy kampaniach na większą skalę — nawet do 99%. Proces jest w pełni skalowalny: obsługuje dziesiątki miast i wszystkie formaty DOOH, eliminując jednocześnie ryzyko błędów i zapewniając wysoką niezawodność działania.

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI