DOOH to jeden z głównych kanałów komunikacji dla Technodom – największego sprzedawcy elektroniki w Kazachstanie. W ramach jednej akcji konieczne było tworzenie spotów w 35 formatach i dwóch językach. Fokus zastąpił miesiąc pracy grafików zautomatyzowanym procesem wideo, redukując koszty i ryzyko błędów niemal do zera.
Opracowaliśmy strukturę opartą na Google Sheets i integracji z Telegramem
Skonfigurowaliśmy automatyczne generowanie pakietów wideo w 10 minut
Zwolniliśmy zespół z pracy operacyjnej — skupienie na kreatywności
Dzięki wdrożeniu Fokus udało się skrócić czas produkcji z miesiąca do zaledwie 10 minut oraz osiągnąć aż 75% oszczędności w kosztach produkcji. Już przy pierwszym wdrożeniu zredukowano budżet o 90%, a przy kampaniach na większą skalę — nawet do 99%. Proces jest w pełni skalowalny: obsługuje dziesiątki miast i wszystkie formaty DOOH, eliminując jednocześnie ryzyko błędów i zapewniając wysoką niezawodność działania.