Jeden z największych detalistów FMCG w Kazachstanie – Magnum – zwrócił się do nas z zadaniem automatyzacji komunikacji digital na 8 marca. Wyzwanie polegało na dużej liczbie SKU, różnicach cenowych między miastami i ograniczeniach prawnych dotyczących prezentacji starych cen. Fokus umożliwił generowanie pakietów wideo w czasie rzeczywistym, zintegrowanych z CRM, co przełożyło się na znaczący wzrost sprzedaży.
Połączyliśmy sygnały z CRM z WR Fokusem – aby uruchomić automatyczne generowanie wideo.
Zastosowaliśmy szablony z lektorem w dwóch językach i automatyczny montaż wideo.
Uruchomiliśmy kampanię na YouTube (Bumper, Shorts) z publikacją kreacji w ciągu 5 minut.
Dzięki automatyzacji procesu wideo w WR Fokus sprzedaż tulipanów piwoniowych wzrosła aż o 145%. Czas produkcji skrócono o 92% – z 15 godzin do zaledwie 1 godziny i 15 minut, a CTR i liczba wyświetleń były ponad dwukrotnie wyższe od prognoz. W ciągu zaledwie sześciu dni powstało 15 unikalnych pakietów wideo, co pozwoliło w pełni wykorzystać sezonowy potencjał kampanii.