Firma Herbalife zwróciła się do nas w celu zwiększenia rozpoznawalności swojego produktu oraz zasięgu na terenie dwóch krajów. Aby to osiągnąć, zrealizowaliśmy kampanię O2O z częstotliwością powyżej 3.
Wykorzystaliśmy platformę METER do zbierania danych o przemieszczaniu się audytorium offline, mianowicie w miejscach umieszczenia reklamy zewnętrznej klienta, i wyeksportowaliśmy zanonimizowane ID użytkowników do retargetingu w Meta i TikTok.
Następnie uruchomiliśmy kampanie zasięgowe na zebrane segmenty. To pozwoliło ustawić i kontrolować wymaganą częstotliwość wyświetleń, łącząc zasięg offline i online, i dotrzeć do znacznej części grupy docelowej.
Synchronizacja kampanii offline i online wymaga szczególnej uwagi przy wyborze kanałów i narzędzi. Udało nam się dotrzeć do milionów użytkowników i zapewnić kontrolowaną częstotliwość wyświetleń, co znacznie zwiększyło rozpoznawalność marki. Klient był zadowolony z wyników i planuje kontynuować współpracę, a to najlepszy wskaźnik naszej pracy.
Łączny zasięg wyniósł 11 milionów osób w ciągu dwóch miesięcy przy kontrolowanej częstotliwości 8 kontaktów na użytkownika (offline i online). Dzięki zoptymalizowanemu modelowi zasięgu udało się zmniejszyć budżet o 15%, co potwierdziło wysoką skuteczność wykorzystania platformy METER do zasięgowych kampanii cross- channelowych.