Wzrost zasięgu o 21% dla Herbalife

Synchronizacja reklamy offline i online w celu zwiększenia zasięgu.

Firma Herbalife zwróciła się do nas w celu zwiększenia rozpoznawalności swojego produktu oraz zasięgu na terenie dwóch krajów. Aby to osiągnąć, zrealizowaliśmy kampanię O2O z częstotliwością powyżej 3.

Cel projektu

Zwiększenie rozpoznawalności produktu na terenie dwóch krajów i realizacja kampanii O2O z częstotliwością powyżej 3.

Zadania

  • 1

    Zebranie danych o przemieszczaniu się audytorium w miejscach umieszczenia reklamy zewnętrznej klienta.

  • 2

    Uruchomienie kampanii retargetingowych w Meta i TikTok z wysoką częstotliwością wyświetleń.

  • 3

    Ocena zasięgu audytorium i skuteczności kampanii na podstawie rzeczywistych danych.

Co zrobiliśmy

  • 1

    Wykorzystaliśmy platformę METER do zbierania danych o przemieszczaniu się audytorium offline, mianowicie w miejscach umieszczenia reklamy zewnętrznej klienta, i wyeksportowaliśmy zanonimizowane ID użytkowników do retargetingu w Meta i TikTok.

  • 2

    Następnie uruchomiliśmy kampanie zasięgowe na zebrane segmenty. To pozwoliło ustawić i kontrolować wymaganą częstotliwość wyświetleń, łącząc zasięg offline i online, i dotrzeć do znacznej części grupy docelowej.

Synchronizacja kampanii offline i online wymaga szczególnej uwagi przy wyborze kanałów i narzędzi. Udało nam się dotrzeć do milionów użytkowników i zapewnić kontrolowaną częstotliwość wyświetleń, co znacznie zwiększyło rozpoznawalność marki. Klient był zadowolony z wyników i planuje kontynuować współpracę, a to najlepszy wskaźnik naszej pracy.

-15%

Rezultaty

Łączny zasięg wyniósł 11 milionów osób w ciągu dwóch miesięcy przy kontrolowanej częstotliwości 8 kontaktów na użytkownika (offline i online). Dzięki zoptymalizowanemu modelowi zasięgu udało się zmniejszyć budżet o 15%, co potwierdziło wysoką skuteczność wykorzystania platformy METER do zasięgowych kampanii cross- channelowych.

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI