Decathlon to międzynarodowa sieć sklepów sportowych obecna w ponad 60 krajach. Projekt realizowany był dla kazachskiego oddziału marki – Decathlon Kazakhstan.
Przeprowadziliśmy audyt istniejących kampanii i wprowadziliśmy nową strukturę budżetową.
Zoptymalizowaliśmy targetowanie oraz słowa kluczowe w Google Ads.
Wykorzystaliśmy dane z kampanii Facebook Ads do rozszerzenia grup odbiorców.
Stworzyliśmy system cyklicznej analizy i optymalizacji stawek, co pozwoliło zwiększyć ROAS i liczbę konwersji.
Kampania doprowadziła do wzrostu sprzedaży o 43,6% – z 19 927 USD w kwietniu do 28 621 USD w październiku 2022. Liczba konwersji wzrosła o 48,7% (z 329 do 489 miesięcznie). Kluczowym wskaźnikiem sukcesu był ROAS = 5,6, znacznie przekraczający cel projektu (3,8). Dzięki optymalizacji struktury i testom kreacji uzyskano trwały wzrost przychodów przy stabilnym poziomie wydatków mediowych.