BMW zwróciło się do nas z celem pozyskania zgłoszeń na jazdy próbne dla serii BMW X1. Opracowaliśmy strategię medialną i osiągnęliśmy niski stały koszt CPA.
Rozpoczęliśmy projekt od szczegółowego briefingu, podczas którego wspólnie z klientem określiliśmy główne cele, kluczowe wskaźniki efektywności (KPIs) i grupę docelową kampanii.
Następnie przeprowadziliśmy dogłębną analizę rynku i grupy docelowej, co pozwoliło nam opracować spersonalizowane rozwiązanie.
Wykorzystaliśmy kompleksowe narzędzia, w tym reklamy w mediach społecznościowych (SM), reklamy kontekstowe w Google, digital PR (przez platformy Reach Media i Fullscreen) oraz remarketing, aby przyciągnąć użytkowników już zainteresowanych produktem.
Na etapie wdrożenia zainstalowaliśmy również system analityczny dla każdego kanału. W trakcie realizacji kampanii codziennie ocenialiśmy skuteczność narzędzi i dostarczaliśmy klientowi raporty śródokresowe z rekomendacjami dotyczącymi optymalizacji. Dzięki temu mogliśmy szybko dostosowywać strategię i poprawiać wskaźniki w czasie rzeczywistym.
Projekt dla BMW był dla nas bardzo interesującym wyzwaniem. Zastosowaliśmy wielopoziomowe podejście do strategii medialnej i codziennie śledziliśmy skuteczność każdego kanału. Dzięki spersonalizowanej strategii i dokładnemu monitorowaniu efektywności kampania promocyjna BMW X1 nie tylko osiągnęła swoje cele, ale i przekroczyła planowane wskaźniki, co pozwoliło klientowi uzyskać znaczne liczby zgłoszeń na jazdy próbne przy minimalnych kosztach.
Obniżyliśmy CPC o 14% w porównaniu do planowanych wskaźników, co pozwoliło zwiększyć ogólny zasięg kampanii. Dodatkowo udało się obniżyć CPA o 52% w stosunku do założeń. Ponad 50% wszystkich konwersji zapewniły formaty FullScreens i Rich Media, potwierdzając ich wysoką skuteczność w promocji produktu premium.