
Jak WR Fokus pomógł markom skalować kampanie wideo i osiągać wyższe wyniki sprzedażowe.

La Redoute prowadzi cotygodniowe promocje co do których decyzje zapadają na 1-2 dni przed startem danej kampanii. Niewielki dział marketingu nie był w stanie sprostać tempu produkcji. Dzięki wdrożeniu szablonu WR Fokus i generowaniu kreacji bezpośrednio z feedu produktowego, firma w ciągu kilku godzin otrzymuje komplet materiałów wideo, eliminując ręczną pracę grafików, czas na weryfikację, poprawki w wyniku czego przyspieszają start kampanii i ich skuteczność.

Magnum co tydzień uruchamia kampanie promocyjne z pięcioma produktami, przygotowując materiały w 28 formatach do emisji na ekranach DOOH. Dodatkowo firma potrzebowała dynamicznych wideo reklamowych z możliwością wielokrotnej zmiany cen w ciągu jednego dnia. Dzięki wdrożeniu szablonu WR Fokus czas produkcji skrócił się z dwóch dni do dwóch godzin. Kreacje są generowane bez ograniczeń ilościowych, automatycznie zachowują zgodność z Brandbookiem i są porządkowane oraz ładowane bezpośrednio do odpowiednich folderów na Google Drive klienta.

Technodom poszukiwał rozwiązania umożliwiającego szybką produkcję wideo z lektorem, aby skutecznie prezentować oferty z najniższymi cenami na rynku, aktualizowanymi natychmiast po zmianach u konkurencji. Dzięki automatyzacji oraz wdrożeniu szablonu WR Fokus powstał mechanizm błyskawicznej edycji kreacji wideo, w tym zmiany tła zgodnie ze strefami bezpieczeństwa DOOH. Materiały wideo i DOOH są generowane w około 30 wariantach dziennie i trafiają do uporządkowanych folderów klienta na Google Drive.
Zobacz, jak automatyzacja wideo zmienia kampanie w realny wzrost sprzedaży i efektywności.
Rozpoczęcie współpracy z naszym serwisem jest szybkie i proste. Pracujemy w jasno określonym procesie — od briefingu po gotowe materiały.