Otrzymaliśmy status Meta Media Certified Company Z nami Twój sukces jest w pewnych rękach

Otrzymaliśmy status Meta Media Certified Company

Innowacyjny hub cyfrowy WR Digital przeszedł certyfikację Meta i otrzymując odznakę Meta Media Certified Company. To wyróżnienie potwierdza wysoki poziom naszych kompetencji w zakresie planowania i zakupu reklam na platformach Meta, takich jak Facebook, Instagram i inne wchodzące w skład ekosystemu.

Aby zdobyć ten status, przeszliśmy rygorystyczny proces certyfikacji nasi specjaliści pomyślnie ukończyli szkolenia i zdali egzaminy, uzyskując dwa kluczowe certyfikaty Meta:

Meta Certified Media Buying Professional – potwierdzający mistrzostwo w zakupie reklam, zarządzaniu kampaniami i ich optymalizacji.

Meta Certified Media Planning Professional – demonstrujący dogłębną znajomość planowania mediów i tworzenia strategii dostosowanych do celów biznesowych naszych klientów.

Zapewniliśmy certyfikację ponad 20% zespołu, co przewyższa minimalne wymagania Meta.

Z nami Twój sukces jest w pewnych rękach
Dmitry Grigoriev, CBDO

— Jaka jest wartość certyfikatu Meta? Status Meta Media Certified Company jest wyznacznikiem wysokich kompetencji w dziedzinie reklamy cyfrowej. Oznacza to, że firma spełnia aktualne wymagania Meta dotyczące przygotowania zasobów, posiada wystarczające kompetencje i umiejętności, co zwiększa zaufanie klientów, a także tworzy skuteczniejsze kampanie reklamowe.

Olga Maksyuk, szefowa działu reklamy i analityki

— Dla nas status Meta Media Certified Company to szansa na potwierdzenie umiejętności i zdolności, które posiadał już zespół WR Digital, poprzez ich sformalizowanie. Meta Certyfikacja to długa podróż pełna przygotowań, testowania, egzaminów nadzorowanych i z pewnością jesteśmy dumni, że w końcu możemy powiedzieć to otwarcie.

Porady marketingowe
Zapisz się do naszego newslettera, aby jako pierwszy dowiedzieć się o innowacjach walled gardens!
Informacje o przetwarzaniu danych osobowych
— Chętnie podzielimy się z Tobą doświadczeniami z udanych kampanii i porozmawiamy o innowacyjnych produktach Google, Meta i TikTok.
Paweł Biernatowski
Commercial Director
Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.
Чекбокс
Wysyłając formularz wyrażasz zgodę
na politykę przechowywania danych osobowych