BMW X1
Performance marketing
Pozyskanie zgłoszeń na jazdy próbne serii BMW X1, utrzymując stały koszt za pozyskanie (CPA).
Projekt dla BMW był dla nas bardzo interesującym wyzwaniem. Zastosowaliśmy wielopoziomowe podejście do strategii medialnej i codziennie śledziliśmy skuteczność każdego kanału. Dzięki spersonalizowanej strategii i dokładnemu monitorowaniu efektywności kampania promocyjna BMW X1 nie tylko osiągnęła swoje cele, ale i przekroczyła planowane wskaźniki, co pozwoliło klientowi uzyskać znaczne liczby zgłoszeń na jazdy próbne przy minimalnych kosztach.
Obniżyliśmy CPC o 14% w porównaniu do planowanych wskaźników, co pozwoliło zwiększyć ogólny zasięg kampanii. Dodatkowo udało się obniżyć CPA o 52% w stosunku do założeń. Ponad 50% wszystkich konwersji zapewniły formaty FullScreens i Rich Media, potwierdzając ich wysoką skuteczność w promocji produktu premium.