Obniżenie CPL o 14 razy dla dewelopera

Skuteczny targeting na premium audytorium: obniżenie kosztu leada o 21%

Deweloper ORDA INVEST zwrócił się do agencji w celu obniżenia kosztu pozyskania leada (CPL) dla sprzedaży gotowych mieszkań premium. Głównym celem agencji było osiągnięcie CPL nie wyższego niż 6 USD.

Marka

ORDA INVEST

Branża

Usługi

Performance marketing

Cel

Stworzenie zainteresowania wśród audytorium i osiągnięcie CPL nie wyższego niż 6 USD.

Zadania
  • Zebranie profilowego segmentu audytorium o wysokich dochodach, zainteresowanego zakupem nieruchomości.
  • Uruchomienie kampanii w Meta w celu pozyskania leadów po minimalnym koszcie.
  • Testowanie audytoriów na podstawie zainteresowań oraz look-a-like.
Co zrobiliśmy
  • Wykorzystaliśmy platformę METER do zbierania danych o przemieszczaniu się użytkowników z wysokimi dochodami offline, a także stworzyliśmy kilka profili audytoriów na podstawie lokalizacji, które odwiedzali (np. premium restauracje i lotniska).
  • Zebrane segmenty zostały załadowane do panelu reklamowego Meta, gdzie uruchomiliśmy kampanię Facebook Leads.
  • Dodatkowo przetestowaliśmy audytorium na podstawie zainteresowań oraz segmenty look-a-like.

Praca z premium audytorium zawsze wymaga szczególnej uwagi. Ważne było dla nas nie tylko znalezienie jakościowego audytorium, ale również zapewnienie maksymalnej możliwej konwersji przy minimalnych kosztach, jednocześnie mając pewność, że przefiltrowane przez nas audytorium rzeczywiście ma status ‘premium’.

Dzięki naszym technologicznym rozwiązaniom klient nie tylko osiągnął swoje cele, ale również był mile zaskoczony poziomem obniżenia CPL. Dla nas był to szczególnie interesujący i znaczący projekt.

Rezultaty

Kampania z wykorzystaniem premium audytorium METER pozwoliła obniżyć CPL do 4.6 USD. Wynik ten potwierdził skuteczność wykorzystania METER do poszukiwania wąskich premium segmentów.

CPL $4.6
— Chętnie podzielimy się z Tobą doświadczeniami z udanych kampanii i porozmawiamy o innowacyjnych produktach Google, Meta i TikTok.
Paweł Biernatowski
Commercial Director
Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.
Чекбокс
Wysyłając formularz wyrażasz zgodę
na politykę przechowywania danych osobowych

Inne case studies