Wzrost zasięgu o 21% dla Herbalife

Synchronizacja reklamy offline i online w celu zwiększenia zasięgu

Firma Herbalife zwróciła się do nas w celu zwiększenia rozpoznawalności swojego produktu oraz zasięgu na terenie dwóch krajów. Aby to osiągnąć, zrealizowaliśmy kampanię O2O z częstotliwością powyżej 3.

Marka

HERBALIFE

Branża

Usługi

DOOH Retargeting i Kampanie O2O SMM

Cel

Zwiększenie rozpoznawalności produktu na terenie dwóch krajów i realizacja kampanii O2O z częstotliwością powyżej 3.

Zadania
  • Zebranie danych o przemieszczaniu się audytorium w miejscach umieszczenia reklamy zewnętrznej klienta.
  • Uruchomienie kampanii retargetingowych w Meta i TikTok z wysoką częstotliwością wyświetleń.
  • Ocena zasięgu audytorium i skuteczności kampanii na podstawie rzeczywistych danych.
Co zrobiliśmy
  • Wykorzystaliśmy platformę METER do zbierania danych o przemieszczaniu się audytorium offline, mianowicie w miejscach umieszczenia reklamy zewnętrznej klienta, i wyeksportowaliśmy zanonimizowane ID użytkowników do retargetingu w Meta i TikTok.
  • Następnie uruchomiliśmy kampanie zasięgowe na zebrane segmenty.To pozwoliło ustawić i kontrolować wymaganą częstotliwość wyświetleń, łącząc zasięg offline i online, i dotrzeć do znacznej części grupy docelowej.

Synchronizacja kampanii offline i online wymaga szczególnej uwagi przy wyborze kanałów i narzędzi. Udało nam się dotrzeć do milionów użytkowników i zapewnić kontrolowaną częstotliwość wyświetleń, co znacznie zwiększyło rozpoznawalność marki. Klient był zadowolony z wyników i planuje kontynuować współpracę, a to najlepszy wskaźnik naszej pracy.

Rezultaty

Łączny zasięg wyniósł 11 milionów osób w ciągu dwóch miesięcy przy kontrolowanej częstotliwości 8 kontaktów na użytkownika (offline i online). Dzięki zoptymalizowanemu modelowi zasięgu udało się zmniejszyć budżet o 15%, co potwierdziło wysoką skuteczność wykorzystania platformy METER do zasięgowych kampanii cross-channelowych.

-15%
— Chętnie podzielimy się z Tobą doświadczeniami z udanych kampanii i porozmawiamy o innowacyjnych produktach Google, Meta i TikTok.
Paweł Biernatowski
Commercial Director
Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.
Чекбокс
Wysyłając formularz wyrażasz zgodę
na politykę przechowywania danych osobowych

Inne case studies