ROI 3381% dla ekskluzywnego kompleksu mieszkaniowego

Efektywne wykorzystanie narzędzi AI Meta do promocji nieruchomości luksusowych

Klient, deweloper luksusowego kompleksu mieszkaniowego Prime Expo, stanął przed wyzwaniem: wysokie koszty obiektów i niski poziom rozpoznawalności, a także duża konkurencja na rynku. Dzięki innowacyjnym narzędziom Meta zebraliśmy bazę klientów zainteresowanych i zamożnych, przekształciliśmy ich w leady i zapewniliśmy skuteczną sprzedaż.

Marka

Prime Expo

Branża

Usługi

Performance marketing SMM

Cel

Sprzedaż 24 obiektów nieruchomości.

Zadania
  • Stworzenie segmentu zamożnego audytorium w Meta.
  • Wykorzystanie narzędzi AI Meta do obniżenia kosztów konwersji.
  • Opracowanie i realizacja kampanii efektywnościowej.
Co zrobiliśmy
  • Aby osiągnąć cel, opracowaliśmy strategię medialną obejmującą wszystkie etapy lejka sprzedażowego.
  • Na etapie budowania świadomości użyliśmy reklamy OLV i Display, co pozwoliło przyciągnąć uwagę szerokiej grupy docelowej.
  • Następnie skoncentrowaliśmy się na pracy z istniejącym popytem poprzez reklamy w wyszukiwarce i mediach społecznościowych. Wykorzystanie unikalnych narzędzi AI od Meta – Advanced+ – pozwoliło znacznie rozszerzyć audytorium dzięki użytkownikom o podobnym zachowaniu konsumenckim i przygotować szeroki zestaw kreacji, które system proponował na podstawie załadowanych reguł.
  • Otrzymaliśmy szeroki zasięg i wysoką zmienność reklam, co doprowadziło do obniżenia kosztów konwersji o 21% i zwiększenia ich liczby o 29%.

Meta AI Advanced+ pozwoliło nam automatycznie rozszerzyć audytorium o użytkowników o podobnym zachowaniu, co znacznie zwiększyło zasięg kampanii. Dzięki narzędziu mogliśmy również optymalizować kreacje, dobierając najbardziej efektywne warianty dla każdej grupy docelowej.

To nie tylko obniżyło koszty konwersji, ale także zwiększyło ogólną skuteczność kampanii reklamowych. Dzięki automatycznym testom i adaptacjom mogliśmy szybko sprawdzać hipotezy i osiągnęliśmy wysokie wyniki.

Rezultaty

Zwiększenie liczby leadów o 354%, obniżenie kosztów zgłoszenia o 91% oraz sprzedaż 24 obiektów nieruchomości, które przyniosły klientowi 1,1 mln euro i ROI na poziomie 3381%.

ROI 3381%
— Chętnie podzielimy się z Tobą doświadczeniami z udanych kampanii i porozmawiamy o innowacyjnych produktach Google, Meta i TikTok.
Paweł Biernatowski
Commercial Director
Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.
Чекбокс
Wysyłając formularz wyrażasz zgodę
na politykę przechowywania danych osobowych

Inne case studies